פיגמנטציה חוה זינגבוים

קרם פיגמנטציה חוה זינגבוים

למה נגרמת פיגמנטציה בפנים? מה ההבדל בין סוגי פיגמנטציה שונים?

בעיית פיגמנטציה קיימת אצל גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. בגלל הבעיה הזו, רבים חווים תחושה של פגיעה בביטחון ובדימוי העצמי. כמו כן, הצטברות של פיגמנטים כהים וחומים שמכונים בעגה המקצועית מלנין עלולים לגרום לעוד נזקים בשכבות האפידרמיס והדרמיס של העור. לכן, הדבר הנכון לעשות הוא להתמודד עם הבעיה בצורה ממוקדת ועם מוצרי הטיפוח המתאימים. 

עם מוצרי חוה זינגבום קרם לפיגמנטציה יכולה להיות עבורך נחלת העבר!

 בקטלוג של RCOSMETIC מחכים לך כבר עכשיו כל מוצרי הטיפוח המובילים והמקוריים של חוה זינגבוים. אם חשוב לך להתמודד עם בעיית פיגמנטציה בצורה אפקטיבית, בטח ישמח אותך לדעת שהמוצרים יכולים להגיע עד אליך  במשלוח הביתה בתוך 3 ימי עסקים –בפריסה ארצית רחבה יותר. 

סיבות של בעיות פיגמנטציה

על קצה המזלג, אפשר להזכיר כמה סיבות שכיחות של בעיות פיגמנטציה. כך למשל בעיה כזו עלולה להיגרם בגלל חשיפה לשמש, אבל יש מקרים שבהם היא נוצרת בגלל תהליכים דלקתיים בעור. לזה יש להוסיף סיבות אחרות ובהן פרופיל הורמונלי, הריון או כתופעת לוואי של תרופות מסוימות. בכל מקרה, צריך למצוא את פתרון הטיפוח היעיל כדי להבהיר את הכתמים ולהסתיר אותם. 

הבדלים בין סוגי פיגמנטציה

מוצרים טובים שמפותחים במעבדות מובילות מאפשרים להתמודד עם כל הסוגים של בעיות פיגמנטציה. זה אומר התמודדות יעילה גם עם כתמי פיגמנטציה שנוצרים מהשמש, אך גם עם מלזמה או אדמומיות ופגיעה במרקם העור. בשביל להתאים כל מוצר לסוג הבעיה, מתייעצים עם  רויטל קוסמטיקאית מוסמכת. 

רויטל – קוסמטיקאית מוסמכת ששולחת אליך את המוצרים המובילים

 כל המוצרים בקטלוג של RCOSMETIC נבחרו בקפידה על ידי רויטל, קוסמטיקאית מוסמכת מבית חוה זינגבוים. מבחינתך, זה אומר אפשרות נוחה ומשתלמת להזמנת המוצרים המובילים עד פתח הבית במשלוח מהיום להיום . מיד אחרי שנקבל את ההזמנה, נדאג שהמוצרים יגיעו אליך תוך 3 ימי עסקים בלבד. כמו כן, אפשר כבר עכשיו לחסוך את החיפוש הפיזי אחר מוצרי חוה  זינגבוים קרם פיגמנטציה וויט אנד ברייט ומסכת הבהרה חווה זינגבוים או הבחירה המשתלמת ערכת הבהרה WHITE TECH חוה זינגבוים.

לבחירה מוצרים מהקטלוג לחצי כאן!