מייק אפ עם מקדם הגנה גבוה

מדוע מייק אפ עם מקדם הגנה גבוה מומלץ בכל עונות השנה? איזה מייק אפ איכותי קיים להגנה על העור מפגעי השמש? אילו יתרונות יש למייק אפ עם מקדם הגנה גבוה?

אין ספור מחקרים כבר הוכיחו שיש לשמור על עור הפנים והגוף מפני השמש ולנשים ישנה האופציה לעשות זאת באופן בטוח יותר. שילוב של קרם הגנה לפנים ועליו מייק אפ עם מקדם הגנה גבוה הם שילוב מנצח ששומר על עור הפנים החשוף לשמש הישראלית. 

מייק אפ עם מקדם הגנה גבוה דווקא בקיץ

 דווקא בימי הקיץ, כשחם ומזיע, חשוב ביותר לשמור על עור הפנים שיכול לסבול מנזקים בלתי הפיכים מהשמש. חשיפה ממושכת ולא מבוקרת לשמש תגרום במקרה הטוב להופעת כתמי פיגמנטציה, הזדקנות העור ולקמטים. במקרה הגרוע היא עלולה להוביל אף למחלות קשות כמו סרטן העור. ישנה חשיבות עליונה לשמור על עור הפנים מפני השמש, מחקרים מראים כי אחת השיטות הטובות ביותר להתגונן מפני השמש הוא לעשות שימוש במייק אפ בעל מקדם הגנה גבוה. 

ומה לגבי החורף?

 אנשים חושבים שבחורף העור מוגן בגלל מזג האוויר אך הדבר רחוק מהמציאות. גם בימי החורף קרני השמש פוגעות בעור ויכולות לגרום נזקים וגם בחורף מומלץ להמשיך ולהגן על העור. מייק אפ מסייע בסינון הקרינה ולמעשה האיפור מספק כיסוי שמחזיר את הקרינה הסולרית והוא מגן על העור באופן מקסימלי. 

מה כדאי לדעת על מייק אפ עם מקדם הגנה גבוה

גם אנשים בעלי עור שמן זקוקים להגנה על העור מפני פגעי השמש וגם אנשים שלא נוטים להישרף מהשמש. חשוב מאוד להגן על העור כשיושבים בחדרים בהם חלונות גדולים ואם נוטים להזיע אז יש גם קרמים שמותאמים למקרים אלו. 

עוזרים לך לשמור על העור

רויטל קוסמטיקאית מוסמכת מציעה לקהל הרחב להזמין באתר את מוצרי הטיפוח של חוה זינגבוים עם משלוחים בתוך שלושה ימים. בין המוצרים השונים, כשמדובר על דמי מייקפ חוה זינגבוים הוא מותג שיסייע לשמור על עור הפנים מפני פגעי השמש בכל ימות השנה. יש לך צורך במייק אפ עם מקדם הגנה? הגעת למקום הנכון, יש להיכנס לאתר, להזמין והמשלוח כבר יהיה בדרך.