חומצה היאלורונית בשפתיים

מהי חומצה היאלורונית בשפתיים ולמי היא מתאימה? כיצד ניתן לעבות את השפתיים ללא הזרקות? מה חשוב לדעת על חומצה היאלורונית לשפתיים? 


לשפתיים שלנו יש חלק חשוב באסתטיקה של הפנים. שפתיים מלאות וחושניות מסייעות להשיג מראה חושני ופרופורציונלי ולכן רבים מבקשים לעשות חומצה היאלורונית בשפתיים במגוון שיטות. ישנן הזרקות לשפתיים אך למי שאינו מעוניין בטיפול פולשני, כיום ישנן משחות עם חומצה היאלורונית המשיגות תוצאות מופלאות, ללא כאב ובמריחה בלבד. 

מהי חומצה היאלורונית?

 חומצה היאלורונית היא חומר מיוחד המיוצר בגוף בצורת ג'ל וזאת באופן טבעי. מדובר על מולקולה היוצרת מבנה אטומי גדול המסוגל לספוח מים, לכן חומצה היאלורונית בשפתיים מקנה להן מראה עבה, בשרני ויפה. עם השנים יורדת כמות החומצה המיוצרת בגופנו ואז ניתן לראות הליך של הזדקנות העור. 

למי מתאים טיפול של חומצה היאלורונית בשפתיים

 טיפול עדין באמצעות משחה מתאים לכולם. כל מי שמעוניין לעבות את השפתיים שלו ולהעניק להן מראה תפוח ובשרני יותר יכול לעשות בקרם שימוש. יש לציין כי חשוב לקרוא היטב את הוראות השימוש ולפעול על פיהן. 

שימוש קוסמטי של חומצה היאלורונית בשפתיים

 בעשור האחרון ניתן לראות כי חומצה היאלורונית נפוצה מאוד, במיוחד בתחום ההזרקות. הזרקות אלו שימשו ליצירת קו תוחם מעובה בשפתיים עם חומר שהיה נשאר בשפתיים בערך חצי שנה. בשנים האחרונות פותח קרם יוצא דופן שנקרא קרם ליפ איט של חוה זינגבוים, זאת לאחר שעמלה במשך שנים רבות על ייצור קרם שיצליח להחדיר חומצה היאלורונית לשפתיים ללא פעולות חודרניות כמו הזרקות. קרם זה בשימוש יום יומי במריחה בלבד מחדיר לשפתיים חומצה היאלורונית שמעניקה נפח טבעי לשפתיים, מטשטשת ומונעת קמטוטים, ללא כאב, ללא קביעת תורים מיוחדים ובשימוש ביתי מוחלט. 

משיגים את המראה המושלם עם קרם לשפתיים- חוה זינגבוים 

רויטל קוסמטיקאית מוסמכת הנה חנות אונליין ובה מוצרי חוה זינגבוים מקוריים המאושרים על ידי משרד הבריאות. לא נוסו על בעלי חיים, פיתוח כחול לבן וכעת במשלומך עד אליך.

 אם יש לך רצון לעבות את השפתיים בצורה לא חודרנית אך איכותית – הגעת למקום הנכון. כל שעליך לעשות הוא פשוט לבצע הזמנה ממש עכשיו באתר והקרם השפתיים מבית חוה זינגבוים כבר יהיה בדרך אליך.

 יש להיכנס לקטלוג המוצרים שבאתר, להתרשם, לרכוש אונליין והמוצרים יהיו אצלך בתור מספר ימים בבית.